Lietuvos TIC užsienio šalyse – aktyvūs Lietuvos turizmo įvaizdžio formuotojai

2008 m. vasario 6 d. 10 val. Ūkio ministerijos didžiojoje salėje Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos (VTD) organizavo Lietuvos turizmo informacijos centrų (TIC) susitikimą su Lietuvos turizmo verslo atstovais. Susitikime dalyvavo aštuonių TIC užsienyje vadovai, Valstybinio turizmo departamento bei Lietuvos turizmo plėtros agentūros atstovai bei apie 100 turizmo verslo atstovų - turizmo asociacijos, kelionių agentūros, viešbučiai, Lietuvos turizmo informacijos centrai.

Susitikimo metu Valstybinio turizmo departamento atstovė Nijolė Bitinienė papasakojo apie visų Lietuvos TIC užsienyje steigimą ir veiklą, visų TIC užsienio šalyse atstovai pristatė savo šalių turizmo rinkos ypatumus, numatomus 2008 m. projektus ir bendradarbiavimo su Lietuvos turizmo verslu galimybes, vyko diskusija aktualiais klausimais.

Šiuo metu užsienio šalyse įsteigti aštuoni turizmo informacijos centrai: Baltijos šalių TIC Berlyne (Vokietija), Lietuvos TIC Maskvoje (Rusija), Helsinkyje (Suomija), Varšuvoje (Lenkija), Barselonoje (Ispanija), Londone (Didžioji Britanija), Paryžiuje (Prancūzija) bei Romoje (Italija). Pastarasis įsteigtas tik šiais metais ir savo veiklą pradės nuo kovo mėnesio.

Pasak Valstybino turizmo departamento direktoriaus pavaduotojos Nijolės Kliokienės, Lietuvos TIC užsienio šalyse yra svarbus Departamento instrumentas Lietuvos turizmo įvaizdžiui formuoti. Svarbiausi uždaviniai keliami šiems centrams - Lietuvos turizmo galimybių propagavimas ir rinkodara, patrauklaus Lietuvos turizmo įvaizdžio formavimas.

Centrų veikla labai plati ir intensyvi: 2007 metais septyni centrai organizavo ir dalyvavo 144 rinkodaros projektuose, pristatančiuose Lietuvos turizmo galimybes (parodos, verslo misijos, seminarai, prezentacijos, kt. renginiai), dalyvavo 50-je bendrų projektų su užsienio turizmo verslo atstovais, 51 žiniasklaidos renginyje (spaudos konferencijos, TV ir radijo laidos, kt. renginiai), parengė ir išplatino 139 pranešimus spaudai, suorganizavo 26 pažintinius turus po Lietuvą užsienio žurnalistams (po šių turų jau publikuoti 67 straipsniai apie Lietuvą), centrų iniciatyva buvo publikuota 312 straipsnių apie Lietuvos turizmo galimybes. Taip pat buvo suteikta individuali pagalba ir konsultacijos 700 žiniasklaidos atstovų bei 2445 turizmo įmonėms, suteikta turizmo informacija 27000 interesantų pagal užklausimus. Kiekvienas centras administruoja specialiai tai rinkai sukurtą Internetinę svetainę tos šalies kalba; per 2007 metus šias svetaines aplankė apie 730 tūkst. lankytojų.

Renginio metu kiekvienas centras pristatė svarbiausius 2007 metais nuveiktus darbus bei 2008 m. planuojamus rinkodarinius projektus, iš kurių svarbiausi:

Lietuvos TIC Helsinkyje vykdys reklamines akcijas, bendradarbiaujant su Suomijos kelionių agentūromis: “Pažink Vilnių” (partneriai: Vilniaus savivaldybės turizmo skyrius, Suomijos kelionių agentūra “Kaleva Travel”, viešbutis “Reval Hotel Lietuva”); “Keliauk į Lietuvą (partneris - Suomijos kelionių agentūra “Ebookers”), kartu su Švedijos viešųjų ryšių agentūra Peter Didriksson, Reval viešbučių tinklas ir Airbaltic vykdys reklaminę kampaniją Švedijos rinkoje. Lietuvos TIC Londone organizuos Lietuvos turizmą pristatančias reklamines kampanijas: populiariame leidinyje „Sunday Times Travel Magazine“, Londono metro traukiniuose, ant Londono taksi automobilių.

Lietuvos TIC Maskvoje organizuos Lietuvos reklamą Maskvoje ant viešojo transporto priemonių bei reklaminių stendų; reklamą regioninėje žiniasklaidoje Sankt Peterburge (projekto partneriai: Rusijos turizmo agentūros „Baltija vojaž“, „Ligaturas“); Su TV kompanijos „Vokrug sveta“ žurnalistais rengs Lietuvos turizmo galimybių pristatymą per Rusijos TV.

Lietuvos TIC Varšuvoje vykdys reklamines kampanijas populiariuose interneto portaluose Onet.pl ir Podroze.pl, organizuos 2007 m. centro iniciatyva sukurto 4 dalių filmo apie Lietuvą „Seklio instinktas – gidas po Lietuvą“ demonstravimą per Lenkijos televiziją TV4.

Lietuvos TIC Paryžiuje aktyviai dalyvaus Lietuvos turizmą pristatančiuose renginiuose įvairiuose Prancūzijos regionuose; organizuos reklaminės video medžiagos apie Lietuvos turizmo potencialą demonstravimą internetinėje televizijoje TVTourisme bei internetiniame portale: http://www.pocketvox.com/

Lietuvos TIC Berlyne aktyviai dalyvaus Lietuvos turizmo galimybių pristatyme Nepriklausomybės 90–mečio renginiuose (kartu su LR ambasada Berlyne), aktyviai dirbs su Vokietijos žiniasklaida bei kelionių organizatoriais.

Lietuvos TIC Barselonoje kartu su Ispanijos turizmo agentūrų asociacija UCAVE dalyvaus verslo misijose įvairiuose Ispanijos regionuose; pirmą kartą planuojama surengti bendrą Lietuvos-Lenkijos turizmo verslo misiją Barselonoje.

Lietuvos TIC Romoje pristatys Lietuvos turizmo galimybių Rai international, arba Sky televizijos laidose; surengs įvairių maršrutų po Lietuvą pristatymus italų kelionių organizatoriams ir žiniasklaidai: „Piligriminės kelionės po Lietuvą“, “Lietuva keliaujant automobiliu”, Lietuvos Kaimo turizmo pristatymas ir kt.

Be to, visi centrai aktyviai bendradarbiaus su VšI „Vilnius – Europos kultūros sostinė“, reklamuodami projekto kultūrinius renginius ir dalyvaudami bendruose reklaminiuose projektuose.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.14829111sec.