Ateinančiais metais dviratininkus džiugins dar du nauji dviračių takai

Kauno miestą raizgo maždaug 50 km ilgio dviračių takų tinklas. Jį sudaro 9 dviratininkų pamėgti takai, vedantys pagrindinėmis miesto gatvėmis, parkais, upių pakrantėmis. Nors šiais metais daugiausia dėmesio ir lėšų buvo skirta dviračių takų remontui bei priežiūrai, dar šiemet bus pabaigti rengti visi reikalingi dokumentai dviejų dviračių takų įrengimui kitais metais.

Dviračių takų plėtra

Beveik 600 metrų ilgio dviračių ir pėsčiųjų takas po P. Vileišio tiltu (buvęs Vilijampolės) dviratininkus džiugins jau ateinančią vasarą. Naujas takas sujungs Nemuno krantinės, Jonavos g. ir Raudondvario pl. dviračių ir pėsčiųjų takus.

Prie trijų metrų pločio dviračių ir pėsčiųjų tako bus įrengtas apšvietimas. 29 keturių metrų aukščio šviestuvai bus tokie patys kaip ir Kauno pilies prieigose. Be to, bus supiltas pylimas, kuris padės pėstiesiems bei dviratininkams stačiu šlaitu užkilti ant tilto.

Dar vieną dviračių taką planuojama įrengti Neries kr. - Jotvingių g. Miesto savivaldybės administracija yra pasirašiusi sutartį ir su UAB „Kauno komprojektas" dėl šio dviračių tako techninio projekto parengimo.

„Techninio projekto parengimas juda link pabaigos, netrukus skelbsime konkursą tako įrengimo darbams pirkti. Kada prasidės realūs darbai, labai priklausys nuo oro sąlygų, tačiau šis takas jau ateinančiais metais tikrai džiugins dviratininkus", - teigė Kauno miesto savivaldybės Aplinkos apsaugos skyriaus vedėja Radeta Savickienė.

Dviračių takų tvarkymo darbai

Pavasarį pradėti dviračių takų valymo bei remonto darbai jau yra baigti. Takų valymo darbai buvo vykdomi Panemunės, Kleboniškio miško ir prie Kleboniškio gatvės įrengtuose takuose. Žemės nušluotos ir žolės nugramdytos Šančių dviračių take, taip pat - Lampėdžiuose ir prie Pažaislio vienuolyno esančiuose takuose.

Raudondvario pl. take buvo įrengtas sferinis veidrodis, kuris užtikrina dviratininkų saugumą. Senamiestyje įrengti ženklai, žymintys bendrą dviračių ir pėsčiųjų taką. Jonavos g. dviračių tako pradžioje ir pabaigoje vietoj dingusių ženklų įrengti nauji.

„Nors darbai jau yra pabaigti, tikimės, jog šiemet iš sutaupytų lėšų pavyks skirti dar 20 tūkst. litų papildomiems takų valymo bei tvarkymo darbams", - teigė R. Savickienė.

Visą vasarą buvo tvarkomos takuose atsivėrusios duobės ir lyginami susiformavę nelygumai. Darbai buvo vykdomi P. Vileišio tiltą ir Kleboniškio miško parką jungiančiame take, Šančių dviračių take prie Nemuno, taip pat - Panemunės šilo bei Panemunės dviračių takuose ir Kleboniškio miško parke esančiuose takuose.

Daugiausiai besivažinėjančių dviračiais miesto centre

Siekiant nustatyti dviračių takų naudojimo srautus, šiemet Kauno kolegijos studentai atliko dviračių takų stebėsenos tyrimą, kuris leido įvertinti dviračių takų populiarumą, intensyviausią laiką, dviratininkų amžių bei lytį.

Išanalizavus rezultatus paaiškėjo, jog didžiausias dviratininkų intensyvumas yra dviračių take, kuris driekiasi Laisvės alėja, mažiausias - Karaliaus Mindaugo prospekte.

Taip pat stebėjimo metu paaiškėjo, jog daugiau nei 70 proc. visų dviratininkų sudaro vyrai. Dažniausiai dviratę transporto priemonę renkasi 19 - 25 metų miestiečiai. Didžiausias dviratininkų skaičius buvo užfiksuotas laiko intervale nuo 17 iki 20 val., mažiausias ryte - iki 9 val.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.17363sec.