Autorius: Arūnas Malinovskis
Šaltinis: LR Vidaus reikalų ministerija
Asmens dokumentų išrašymo centras (ADIC) prie Vidaus reikalų ministerijos Lietuvos Respublikos piliečiams ir gyventojams, pateikusiems prašymą išduoti asmens dokumentą, įdiegė elektroninę paslaugą – galimybę gauti informaciją internetu apie asmens dokumento išrašymo stadiją.
Šią informaciją galima sužinoti ADIC tinklapyje adresu http://www.dokumentai.lt, pagrindiniame tinklapyje pasirinkus nuorodą "Dokumento išrašymo stadija" arba iš pagrindinio meniu skyriaus "Asmens dokumentai" pasirinkus punktą "Dokumento išrašymo stadija".
"Stengiamės, kad gyventojai asmens dokumentus gautų laiku ir kokybiškus. Įdiegta nauja dokumentų išrašymo sistema leis asmeniui įsitikinti, kad jo dokumentas nedingo ar užlaikomas, o Asmens dokumentų išrašymo centrą skatins griežtai laikytis numatytų terminų", - pažymėjo vidaus reikalų ministras Regimantas Čiupaila.
Atsivėrusiame lange būtina įvesti asmens kodą bei apsaugos kodą (raidžių ir skaičių seką), pavaizduotą šalia esančiame paveikslėlyje. Jei įvesti duomenys yra teisingi, 30 sekundžių bus matoma informacija apie asmens dokumento išrašymo būklę. Pateikiamoje informacijoje gali būti matomi šie duomenys: dokumentas dar neišrašytas, kurią dieną dokumentas išrašytas, kurią dieną dokumentas išsiųstas į migracijos tarnybą, dokumentas yra migracijos tarnyboje ir kada dokumentą galima atsiimti bei migracijos tarnybos adresas ir telefonas. Informacija atnaujinama vieną kartą per dieną. Informacija apie skubos tvarka per 1 dieną išduodamus dokumentus neteikiama.
Tinklapyje teikiama informacija apie šiuos asmens dokumentus: asmens tapatybės kortelė, pasas, tarnybinis pasas, užsieniečio pasas, leidimai gyventi Lietuvos Respublikoje, pabėgėlio kelionės dokumentas, asmens be pilietybės kelionės dokumentas, teisės į Lietuvos Respublikos pilietybės išsaugojimą pažymėjimas.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.