Autors: Agnė Dičiūtė
Avots: GerasAptarnavimas.lt
Šių metų kovo mėnesį projektas GerasAptarnavimas.lt ir vėl vykdys akciją "Pagirk Gerą Aptarnavimą!", kurioje norą dalyvauti šiais metais pareiškė daugiau nei 50 įvairia veikla užsiimančių Lietuvos įmonių.
Jau septintus metus iš eilės Baltijos šalyse ir trečius metus Lietuvoje vyksiančios akcijos tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į klientų aptarnavimą. Akcijos organizatoriai nori paskatinti įmones kurti, vystyti ir palaikyti gerus santykius su savo klientais, kelti klientų aptarnavimo kokybės lygį Lietuvoje.
Vasario 27 d. Vilniuje įvyko akcijoje dalyvausiančių įmonių atstovų susitikimas, kurio metu prie puikaus pusryčių stalo restorane "Medininkai" buvo dalinamasi patirtimi, įspūdžiais, patarimais, abejonėmis ir lūkesčiais. Prie kavos puodelio šnekučiavosi daugiau nei 35 Lietuvos įmonių atstovai, kiekvienas stengėsi pasisemti kuo daugiau žinių iš jau ne pirmus metus akcijoje dalyvaujančių įmonių atstovų apie tai, kaip informuoti tiesiogiai klientus aptarnaujančius darbuotojus, kaip juos apdovanoti, jei jie surinks daug pagyrimų iš klientų ir panašiai.
"Ši akcija – tarsi Kalėdos, kuomet dėmesiu apdovanojami tie, kurie to nusipelnė", – teigia projekto GerasAptarnavimas.lt vadovė Agnė Dičiūtė. "Džiugu, jog šiemet prie akcijos planuoja prisijungti tiek daug įmonių – tai beveik dvigubai daugiau, nei prieš metus. Nuoširdžiai tikimės, kad Lietuvos piliečiai šiais metais bus dar aktyvesni ir nestokos pagyrimų tiems, kurie juos nepriekaištingai aptarnaus".
Akcijos organizatoriai kviečia Lietuvos piliečius nelikti abejingais ir pagirti akcijoje dalyvaujančių įmonių aptarnavimą, kurios to nusipelnė. Pagirti aptarnavimą galima keliais būdais: rašyti SMS žinutę arba skambinti trumpuoju numeriu 1808, užpildyti anketą internete www.gerasaptarnavimas.lt , el. paštu [email protected] arba parašyti pagyrimą aptarnavimo salonuose platinamose anketose.
Akcijos "Pagirk gerą aptarnavimą!" dalyves iš kitų išskirs raudonos šypsenėlės, kuriomis visą mėnesį bus papuošti šių įmonių aptarnavimo salonai ir jų darbuotojai.
Geriausiai klientus aptarnavusios įmonės bus iškilmingai apdovanotos kasmetinės dviejų dienų konferencijos "Gero Aptarnavimo Dienos VI" metu, š.m. balandžio 10 d. Į šią konferenciją jau užsiregistravo daugiau kaip 200 dalyvių.
GerasAptarnavimas.lt projekto tikslas – pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, konferencijomis ir mokymais bei akcijomis propaguoti gero aptarnavimo principus. Analogiškos organizacijos veikia Latvijoje (LabsServiss.lv) ir Estijoje (Heateenindus.ee), jų projektai jau sulaukė didelio visuomenės ir įmonių dėmesio.
Šiemet akcijoje "Pagirk gerą aptarnavimą!" dalyvaus šios įmonės ir organizacijos (abėcėlės tvarka):
1. "Abromiškių reabilitacijos ligoninė", VŠĮ
2. "Air Baltic", UAB
3. "Amarivus", UAB
4. "Armitana", UAB
5. "Avitela", UAB
6. "Babilonas" - viešbutis restoranas, "Bistroma", UAB
7. "Baldų rojus", UAB
8. "Baltijos vertimai", UAB
9. "Bosch" servisas, "Robert Bosch", UAB
10. "Bitė Lietuva", UAB
11. "Brodvėjaus" klubas, "Mindveka", UAB
12. "C&D style", UAB
13. "Čilija", UAB
14. "Double Coffee", "DC Holdingas", UAB
15. "DPD Lietuva", UAB
16. "Elektromarktas", UAB
17. "Europa Group", UAB
18. "Grand Casino World", UAB
19. "Gyvasis pasaulis", "Dailija", UAB
20. "Hansabankas", AB
21. "Innovation Computer Group", UAB
22. "In real", UAB
23. "JYSK Baltic", UAB
24. "La Mama" restoranas
25. "La Senza", "L'Dolcevita", UAB
26. "L`Occitane en Provence"
27. "Lietuvos draudimas", AB
28. "Lietuvos spaudos" Vilniaus agentūra, UAB
29. "Litinterp", "Kamava", UAB
30. "Mc Donald's" restoranai
31. "Nesė", UAB
32. "Nordea Bank Finland Plc", AB
33. "Office day"
34. "Olympic Casino Group", UAB
35. "Omnitel", UAB
36. "Pegasas" knygynai, "Šviesa", UAB
37. "RIMI Lietuva", UAB
38. "SAMPO bankas", AB
39. "SAMPO gyvybės draudimas"
40. "SARMA", "Douglas Baltic", UAB
41. "Saurida", UAB
42. "SBA idėjos namams", "Klaipėdos baldų prekyba", UAB
43. "SEB bankas", AB
44. "SEB lizingas", UAB
45. "Sėkmės tiltas", UAB
46. "Šiaulių bankas", AB
47. "Tele2", UAB
48. "Topo centras", UAB
49. "Ūkio bankas", AB
50. "Vandens parkas", UAB
51. "VST", AB
52. Valstybinė mokesčių inspekcija
53. "ŽIA valda real esate", UAB
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.