Kremo nuo saulės kartais galima ir nenaudoti

Leidžiant laiką saulutėje kartas nuo karto sveika pasikaitinti ir nenaudojant jokių apsauginių kremų. Odai labai svarbus vitaminas D. Svarbu nepamiršti, kad mėgautis saulės voniomis reikėtų su saiku– pakanka vos po 10-15 minučių triskart per savaitę, kad vitamino D organizmas pasisavintų pakankamai.

Vitaminas D palaiko kalcio normą žmogaus organizme ir stiprina kaulus. Savo ruožtu trūkstant vitamino D, silpnėja raumenys, išlieka didesnė kaulų lūžių rizika, o vaikams gali išsivystyti net rachitas – kaulų suminkštėjimas.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 
Svarbiausia priežastis keliauti į Tailandą?

Kultūra: šventyklos, muziejai, religija, muzika…

Gamta: paplūdimiai, kalnai, salos, džiunglės, gyvūnai…

Svetingumas: žmonės, patiekalai, viešbučiai, pramogos

Aktyvi veikla: golfas, važinėjimas dviračiais, žygiai, aktyvus poilsis ant vandens

Patrauklios kelionių kainos

Aš nekeliauju į Tailandą

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2020 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2020 1st-studio.com

 
Total Timed::0.13747692sec.