„flyLAL – Lithuanian Airlines“ – vėl pripažinta punktualiausia oro bendrove

Nacionalinė aviakompanija „flyLAL – Lithuanian Airlines“ skrydžių į Londono Getviko (Gatwick) oro uostą punktualumu aplenkė visas kitas, ne mažiau kaip 20 kartų per mėnesį reguliariaisiais reisais skraidančias, oro bendroves. Griežčiausio vertinimo kategorijoje, kai leistina lėktuvo atskridimo ir išskridimo laiko paklaida – tik 15 minučių, šių metų spalio mėnesį „flyLAL – Lithuanian Airlines“ buvo geriausia.

Getviko oro uosto komercijos analitikų atlikto tyrimo duomenimis, griežčiausio vertinimo kategorijoje „flyLAL – Lithuanian Airlines“ vienintelė puikuojasi 100 proc. rezultatu. Vidutinis visų 43-jų aviakompanijų punktualumo rezultatas – 71,7 proc.

Kompanijos „Aviance LGW“ komercijos vadovas Chrisas Collinsas pareiškė padėką „flyLAL – Lithuanian Airlines“ teigdamas, kad skrydžių punktualumas padeda užtikrinti antžeminio aptarnavimo paslaugų teikimą visoms oro bendrovėms.

„Skrydžių punktualumas neabejotinai yra vienas svarbiausių klientų pasitikėjimą ir lojalumą lemiančių kriterijų, – įsitikinęs „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Tadas Pukšta. – Keleiviams labai svarbu, kad aviakompanijos laikytųsi tvarkaraščiuose numatytų skrydžio laikų, nes tai turi įtakos ir kitiems jų planams. Ypatingai laiką brangina verslo klientai ir tie keleiviai, kuriems skrydis – tik dalis suplanuotos kelionės.

Tai jau ne pirmas „flyLAL – Lithuanian Airlines“, kaip punktualiausios aviakompanijos, įvertinimas. Getviko oro uosto duomenimis, „flyLAL – Lithuanian Airlines“ lėktuvų atvykimo ir išvykimo punktualumo koeficientas 100 proc. siekė ir šių metų vasario mėnesį. 2005 m. Amsterdamo oro uostas oro bendrovę apdovanojo kaip mažiausiai vėlavimų per metus patyrusią Europos aviakompaniją.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.20346999sec.