Šaltinis: Susisiekimo ministerija
Kauno oro uostas, sėkmingai išnaudojęs savo potencialą 2007 metais, ir toliau stiprins savo pozicijas ne tik Lietuvoje, bet ir Rytų Europoje siekdamas tapti konkurencingu oro uostu, aptarnaujančiu ne tik keleivių, bet ir krovinių srautus, tvirtina uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas.
2007 metais Kauno oro uosto paslaugomis pasinaudojo 391 tūkst. keleivių Tai -60 % procentų daugiau nei praėjusiais metais. Sėkminga uosto veikla per pastaruosius trejus metus padidino jo užimamą Lietuvos rinkos dalį nuo 2 % iki 18 %.
Praėjusiais metais Kauno oro uoste lėktuvai kilo ir leidosi 6089 kartus (25 % daugiau nei 2006 metais). 2007 m . Kauno oro uostas, kaip ir 2006 m ., neapleido stiprių pozicijų oro krovinių vežimo rinkoje - aptarnauta 6816 t krovinių. Tai yra 58 % visos oro krovinių rinkos Lietuvoje.
Populiariausiu nuo 2007 m . uosto maršrutu - Londono (Stanstedas) kryptimi - praėjusiais metais skrido 43 % visų keleivių. Keliautojų per Kauno oro uostą patogumui nuo 2008 m . balandžio mėn. bus atnaujintas maršrutas „Liverpulis – Kaunas“.
2007 m. Kauno oro uostas sėkmingai pradėjo įgyvendinti ir infrastruktūros atnaujinimo bei plėtros projektus. Pradėtas statyti naujas modernus trijų aukštų keleivių terminalas, kurio plotas – 7378 m2 . Terminalas per metus bus pajėgus aptarnauti 800 tūkst. keleivių.
Naujasis terminalas atitiks Šengeno teisyno reikalavimus – jis bus aprūpintas modernia pasienio kontrolės ir aviacinio saugumo patikros įranga, įdiegtos pažangios keleivių bei bagažo aptarnavimo technologijos. Prie terminalo įrenginėjamas patogus privažiavimo kelias, automobilių stovėjimo aikštelė. Terminale veiks kavinės, restoranas, parduotuvės, bankų filialai, automobilių nuomos kompanijos.
Naujo Kauno oro uosto keleivių terminalo statyba planuojama baigti 2008 m . kovo 31 d.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.