Šaltinis: „PR Service/Edelman Affiliate“
Skrydžių bendrovė "flyLAL" ir muzikinis bei pramogų televizijos kanalas "MTV Networks Baltic" sutarė bendradarbiauti, skatinant Baltijos šalių jaunimą dažniau keliauti.
"Pasirašę partnerystės sutartį su populiariausiu jaunimo kanalu siekiame jauniems žmonėms suteikti kuo daugiau informacijos apie galimybes keliauti. Kartu norime padrąsinti rinktis keliones į užsienį, pamatyti daugiau pasaulio, pažinti kitų šalių žmones. "flyLAL" stengiasi paneigti mitą, kad skristi yra brangu – šiandien kelionė lėktuvu yra nesunkiai "įkandama" ir jauniems žmonėms", - sakė "flyLAL" Marketingo departamento direktorius Marius Tarvydas.
Pasak jo, šiandien Lietuvos jaunimas su užsienio draugais dažniausia bendrauja virtualiai – internetu, mobiliaisiais telefonais. "flyLAL" kartu su MTV televizija siekia paskatinti užsienio draugus bei jų šalis pažinti "gyvai".
"MTV yra dinamiškas ir pulsuojantis muzikos, kūrybingumo ir jaunimo kultūros sujungimo eksperimentas, kuris augo, metė iššūkius vyraujančioms normoms, sulaužė visas įmanomas ribas, tapo šaltiniu, kuris informuoja, linksmina ir suvienija dovanodamas kiekvienai jaunimo kartai galimybę turėti erdvę savo kūrybiškumui pasireikšti. Tai ir yra priežastis dėl kurios mielai sutikome bendradarbiauti kuriant naujus projektus su "flyLAL", vieninteliu nacionaliniu vežėju", - sakė "MTV Networks Baltic" programų ir produkcijos viceprezidentas Andrius Serva.
Baltijos šalių MTV žiūrovai netrukus išvys klipus, pristatančią Europos miestus, čia gyvenančio jaunimo pomėgius, madas ir laisvalaikio leidimo būdus.
Lietuviškojo MTV žiūrovai pirmieji sužinos ir apie specialias "flyLAL" bilietų akcijas, kviečiančias ištrūkti iš Lietuvos pasižvalgyti po kitas šalis.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.