Gegužės mėnesį vieno įtakingiausių Jungtinės Karalystės turizmo industrijos žurnalo „Abta Magazine“ skaitytojai gavo ir priedą apie Lietuvą. Kas mėnesį leidžiamo Kelionių agentų asociacijos (ABTA) žurnalo auditorija - 35 000 šios šalies turizmo srities profesionalų.
Priede pateikta informacija apie Vilniaus – Europos kultūros sostinės 2009 projektą, renginius, pristatomos Lietuvos turizmo galimybės, įdomiausi lankytini objektai, turizmo paslaugų infrastruktūra.
„Iniciavome šį projektą norėdami atkreipti dėmesį į Lietuvą, kaip patrauklų turizmo produktą. Šio priedo tikslas - skatinti britų turizmo verslo susidomėjimą Lietuva ir didinti turistinių kelionių į Lietuvą skaičių“, – sako Lietuvos turizmo informacijos centro (TIC) Londone direktorė Indrė Trakimaitė. Pasak jos, dauguma šios šalies turizmo verslo atstovų vis dar yra įsitikinę, kad Lietuva yra sunkiai pasiekiama ir nustemba sužinoję, kad skrydis iš Londono į Vilnių trunka tik dvi su puse valandos.
Rugsėjo mėnesį TIC Londone pradės specialią Jungtinės Karalystės kelionių agentų edukacinę programą, kurios metu šios šalies kelionių agentams bus suteikiama specialiai paruošta informacija apie Lietuvos turizmo galimybes. Mokymo programos tikslas – skatinti kelionių į Lietuvą pardavimus. Planuojama, kad šioje programoje dalyvaus apie 3000 kelionių agentūrų pardavimų vadybininkų bei kelionių konsultantų. Dauguma kelionių agentūrose dirbančių žmonių sako, kad jiems trūksta elementarios informacijos apie Lietuvos turizmo infrastrūktūrą, susisiekimą su mūsų šalimi, lankytinas vietas ir pan.
Statistikos departamento duomenimis, 2007 metais mėnesiais Lietuvos apgyvendinimo įstaigose buvo apsistoję beveik 40 tūkst. turistų iš Didžiosios Britanijos.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.