Autorius: Culturelive.lt
Šaltinis: Albertas Barauskas
Vilniečiai ir miesto svečiai prasčiausiai aptarnaujami jaučiasi važiuodami taksi bei apsilankę autobusų, geležinkelio stotyse, oro uoste. Tuo tarpu svetingiausiomis sostinės įstaigomis pripažįstami viešbučiai, turizmo informacijos centrai ir kultūros įstaigos. Tokias tendencijas parodė programos „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ svetingumo projekto „Vilnius ’09 kviečia“ apklausa, kurios metu savo nuomonę apie Vilniaus paslaugų įstaigų aptarnavimo kokybę išsakė daugiau negu 500 vilniečių ir miesto svečių.
Apklausos metu respondentų buvo prašoma nurodyti, kokiose Vilniaus įstaigose labiausiai pasigendama svetingo aptarnavimo. Buvo galima rinktis vieną iš septynių variantų – maitinimo įstaigas (kavines, barus, restoranus); viešbučius; parduotuves; taksi; kultūros įstaigas (teatrus, kino teatrus, muziejus, galerijas); turizmo informacijos centrus; keleivių aptarnavimo vietas (autobusų ir geležinkelio stotis, oro uostą).
Reklāma
Daugiau negu 160 respondentų (32 proc.) nuomone, svetingo aptarnavimo labiausiai trūksta taksi paslaugų įmonėms, 136 apklaustieji (27 proc.) nurodė autobusų ir geležinkelio stotis, oro uostą. Tuo tarpu svetingiausiomis įstaigomis pripažinti viešbučiai (jų aptarnavimo kokybė „užkliuvo“ vos 2 proc. respondentų), turizmo informacijos centrai (3 proc.), taip pat kultūros įstaigos – teatrai, kino teatrai, muziejai ir galerijos (7 proc.).
Nesvetingu aptarnavimu Vilniaus parduotuvėse ir kavinėse skundėsi daugiau nei dešimtadalis (atitinkamai maždaug 17 proc. ir 12 proc.) respondentų.
„Šios apklausos tikslas – sužinoti vartotojų nuomonę apie emocinę Vilniaus aptarnavimo įstaigų paslaugų vertę. Apklausos rezultatai rodo, kurioms Europos kultūros sostinės įmonėms labiausiai reikia pasitempti siekiant kokybiškesnio aptarnavimo. Todėl tikimės, kad tokie gyventojų nuomonių tyrimai prisidės prie bičiuliško aptarnavimo kultūros ugdymo. Būtent tai ir yra vienas svarbiausių svetingumo projekto „Vilnius ’09 kviečia“ tikslų“, - Teigė VšĮ „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ direktorė Elona Bajorinienė.
Apie svetingumo projektą „Vilnius ’09 kviečia“:
Prie Nacionalinės programos „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ svetingumo projekto „Vilnius ’09 kviečia“ prisijungė daugiau nei 300 Vilniaus miesto gyventojams ir svečiams paslaugas teikiančių įstaigų - kavinių, restoranų, viešbučių, turizmo informacinių centrų, taksi automobilių, meno galerijų, parduotuvių. Visos šios vietos yra pažymėtos specialiu svetingumo ženklu, jose įrengti informaciniai stendai su nuolat atnaujinama informacija apie nacionalinės programos „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ renginius. Beveik 500 šių įstaigų darbuotojų ir vadovų 2008 m. lapkritį-gruodį dalyvavo nemokamuose kokybiško aptarnavimo bei svetingumo mokymuose.
Projekto „Vilnius ’09 kviečia“ tikslas – skatinti malonų Vilniaus miesto gyventojų ir svečių aptarnavimą, kelti teikiamų paslaugų kokybę, užtikrinti plačią nacionalinės programos „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009” informacijos sklaidą.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.