Vieno Škotijos viešbučio savininkas uždraudė savo klientams keiktis

Vieno škotų viešbučio savininkas pranešė apie naujas taisykles jo viešbutyje ir bare. Nuo šiol šiame viešbutyje draudžiama keiktis ar išsireikšti nemandagiais žodžiais. Tokį sprendimą viešbučio savininkas priėmė po to, kai vienas jo klientų įeidamas į barą per minutę šešioliką kartų pavartojo populiarųjį anglų kalbos veiksmažodį, prasidedantį raide “f”.

Dabar viešbutyje Royal Hotel, esančiame Keith (Škotijos šiaurės rytuose) kabo iškaba, kuri informuoja, kad draudžiama keiktis viešbučio teritorijoje. "Jei Jūs negalite nesikeikti – tuomet geriau neikite į viešbutį” ("Royal Hotel has a no-swearing policy. If you have to swear do not come in").

Viešbučio savininkas mano, kad jis turi teisę taip elgtis, ir net yra pasiruošęs dėl to prarasti dalį savo klientų. Įdomu, kad jau sekančią dieną po iškabos pakabinimo ant jos pasirodė užrašas "f*** off", kurį paliko vienas iš pasipiktinusių klientų.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 
Poilsiavimo ir kelionių pasiūlymai:
Harper Woolf – A Fresh Taste Experience Harper Woolf
Harper Woolf welcomes guests with a new menu – delicious dishes, fresh flavors, and a cozy atmosphere that makes every visit a tasteful experience. | Žiūrėti daugiau
Grand Opening 25.09.2025 Pullman Riga Old Town
On 25 Sept 2025 Pullman Riga Old Town reopens after full renovation – brighter spaces, refreshed rooms & upgraded venues in Riga’s historic heart | Žiūrėti daugiau

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::2.72344804sec.