Šaltinis: BalticTravelnews.com/Spiegel.de
Statistika rodo, kad Afrikos kontinente įvyksta daugiausia aviacijos avarijų pasaulyje. Dažniausiai problemos kyla dėl nepakankamai gero radarų darbo, blogos oro uostų infrastruktūros, pasenusių ir techniškai netvarkingų lėktuvų. Ekspertai paskaičiavo, kad lėktuvo avarijos tikimybė Afrikoje yra šešiskart nei kitur pasaulyje. Ketvirtadalis visų pasaulio aviacijos incidentų įvyksta būtent Afrikoje, nors bendras skrydžių skaičius tesudaro 3% visų pasaulio skrydžių.
Situacija nėra tokia bloga – Afrikoje yra ir gerų pavyzdžių – daugelis Šiaurės Afrikos, Kenijos, Etiopijos ir Pietų Afrikos Respublikos oro bendrovių dirba labai gerai. Pietų Afrikos Respublikoje, kurioje šiemet vyks pasaulio futbolo čempionatas, bus papildomai aptarnauta 120 000 skrydžių, - oro linijų infrastruktūrai pagerinti skirtos didelės lėšos.
Nors beveik trečdalio Afrikos šalių oro bendrovių, tarp kurių yra Pietų Afrikos Respublika, Zambija, Etiopijos, Botsvana, Malis, Madagaskaras ir Namibija, lėktuvai jau 15 metų iš eilės nepatyrė jokių aviakatastrofų, tačiau būtent Afrikos šalių oro bendrovės dažniausiai sutinkamos Europos Sąjungos publikuotame juodajame oro bendrovių sąraše. Oro bendrovių, įtrauktų į šį sąrašą, lėktuvai negali įskristi į Europos Sąjungos oro erdvę.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.