Autorius: Milda Baronaitė
Šaltinis: UAB Integrity PR
Danijos laivybos ir logistikos bendrovė DFDS pasirašė sutartį, kuria iš Estijos laivybos bendrovės „Baltic Scandinavian Lines“ (BSL) įsigijo krovinių ir keleivių pervežimo keltais maršrutą, jungiantį Paldiskį (Estija) ir Kapelskarą (Švedija). Sandoris dar bus patvirtintas konkurencijos institucijos.
Maršrutą Paldiskis–Kapelskaras aptarnauja keltas „LISCO PATRIA“. 1992 m. pastatytas keltas gali pervežti sunkvežimius, puspriekabes, lengvuosius automobilius ir kitą ratinę techniką – iš viso iki 1700 l/m krovinio. Laive taip pat įrengtos kajutės ir sėdimos vietos 242 keleiviams. Keleiviai laive turi galimybę naudotis savitarnos bei á la carte restoranais, dviem barais ir sauna.
Persikėlimas šiuo maršrutu trunka 10 valandų. Išplaukęs iš Paldiskio 0.15 val., į Kapelskarą keltas atvyksta 9.20 val., o išplaukęs iš Kapelskaro 10.30 val., 22.00 val. vėl grįžta į Paldiskį.
Apie 100 km į šiaurę nuo Stokholmo įsikūręs Kapelskaro uostas yra patrauklus krovinių pervežimui – su Stokholmu ir populiariais pramoniniais Švedijos rajonais jis sujungtas puikiais keliais. Paldiskio uostas Estijoje taip pat yra įsikūręs patogioje vietoje – iš jo lengvai galima pasiekti Taliną bei pietinę Estijos dalį, išvystyta kelių infrastruktūra taip pat leidžia patogiai keliauti į Rusiją ir kitas Baltijos valstybes.
„Iki šiol visi krovinių pervežimai tarp Baltijos šalių ir Švedijos buvo vykdomi per Klaipėdos uostą kasdieniais reisais į Švedijos pietuose esantį Karlshamną. Paldiskio–Kapelskaro maršrutas leis Baltijos šalių klientams pasiūlyti papildomą tiesioginį susisiekimą su Švedija, naudojant Paldiski kaip naują pervežimų centrą. Naujas maršrutas išpildys šiaurinių Baltijos valstybių ir Rusijos poreikį krovinių pervežimo paslaugoms į Švediją”, – sakė bendrovės viceprezidentas, DFDS Baltijos jūros maršrutų vadovas Andersas Refsgaardas.
Pasak A. Refsgaardo, platus DFDS maršrutų tinklas ir didesnių pardavimų organizavimas turėtų sustiprinti Paldiskio, kaip prekybos mazgo tarp Estijos ir Švedijos, padėtį.
Šis maršrutas bus aptarnaujamas DFDS vardu ir spalvomis paženklintu keltu. „Esame patenkinti konstruktyviu ir sėkmingu derybiniu dialogu su BSL savininkais. Abi šalys – ir DFDS, ir BSL – įsipareigojo užtikrinti sklandų pereinamąjį laikotarpį. Darbuotojai atidavė daug jėgų, aptarnaudami šį maršrutą, ir mes viliamės, kad visi tiek jūroje, tiek sausumoje dirbantys žmonės tęs savo darbą“, – sakė Andersas Refsgaardas.
DFDS ir BSL planuoja įkurti bendrą įmonę Estijoje agentūros, aptarnausiančios maršrutą, veiklai vykdyti. Didžiausias jos akcijų paketas priklausys DFDS.
Kai sandoriui pritars Estijos konkurencijos institucijos, naujuoju maršruto direktoriumi bus paskirtas Mikaelis Mortensenas. Jis kartu su maršruto agentūros vykdomuoju direktoriumi Taline Peeteriu Ojasaaru, vadovaus naujam maršrutui ir užtikrins sklandų pereinamąjį laikotarpį klientams bei darbuotojams. Mikaelis Mortensenas iki šiol padėdavo DFDS Baltijos jūros maršrutų vadovybei finansų ir analitiniais klausimais.
Daugiau informacijos
Komunikacijos direktorius, DFDS A/S Gertas Jakobsenas, +45 24 40 00 43
Rinkodaros vadovas, AB DFDS Seaways Vaidas Klumbys, + 370 698 48672
Apie DFDS
DFDS yra didžiausia jungtinė laivybos ir logistikos bendrovė Šiaurės Europoje.
„DFDS Seaways“ valdo 25 maršrutų tinklą, kurį aptarnauja 50 krovininių ir keleivinių keltų, o „DFDS Logistics“ Europoje siūlo krovinių gabenimo sprendimus priekabomis, konteineriais ir geležinkeliu.
20-yje šalių dirba 5000 DFDS darbuotojų , o bendrovės pajamos 2011 m. pasieks 12 mlrd. Danijos kronų. Bendrovė buvo įkurta 1866 m., pagrindinė jos buveinė yra Kopenhagoje. DFDS akcijos įtrauktos į Kopenhagos vertybinių popierių biržos NASDAQ OMX prekybos sąrašus.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.