Autorius: Anton Nikitin
Šaltinis: www.vilnius.lt
Vilniaus savivaldybė prestižiniuose „The European Excellence Awards 2011“ apdovanojimuose nugalėjo tarptautinės komunikacijos kategorijoje, aplenkusi tokias kompanijas kaip „KLM“, „Nikon“, „Selfridges & Co“, „Smirnoff“.
Sostinės mero Artūro Zuoko socialinė akcija prieš ne vietoje parkuojamus automobilius, išgarsinusi Vilnių visame pasaulyje, buvo nominuota apdovanojimams lapkričio pradžioje iš daugiau kaip 1300 kandidatų.
Primename, kad pasaulio ekspertų skaičiavimais A.Zuoko socialinė provokacija yra daugiau nei 25 milijonai litų vertės. Oficialioji vaizdo reportažo versija Youtube.com portale anglų kalba peržiūrėta beveik 7 mln. kartų, 257 šalyse ir regionuose. TNS duomenimis, vien Didžiojoje Britanijoje apie šį vaizdo įrašą skelbė 6826 portalai, Indijoje – 128, Jungtinėse Amerikos Valstijose – 3496, o Vokietijoje – 1716 portalų.
„The European Excellence Awards“ apdovanojimai yra sukurti pagerbti iškiliausiems savo srities viešųjų ryšių specialistams ir susipažinti su geriausiais pasiekimais viešųjų ryšių srityje visoje Europoje. Penktus metus iš eilės rengiamuose apdovanojimuose šiais metais varžosi ir tokios kompanijos kaip „Sony Ericsson“, „Procter & Gamble“, „Coca-Cola“, „Finnair“, „Harrods“, „IKEA“ ir daugelis kitų.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.