Kaunas varžosi dėl teisės turėti didžiausią «Like» skulptūrą pasaulyje

Tarptautinės turizmo dienos proga Vilniuje penktadienį pristatyta Valstybinio turizmo departamento iniciatyva „Like‘able Lithuania" skirta Lietuvos turizmo komunikacijai socialiniuose tinkluose.

Ištisus metus socialiniuose tinkluose bus viešinami kvietimai aplankyti Lietuvą, susipažinti su šalies tradicijomis ir kultūra, pamatyti unikalius gamtos kampelius.

Vienu iš pagrindinių kampanijos akcentų taps draugiška kova tarp turizmui patraukliausių Lietuvos miestų. Kaunas, Vilnius, Druskininkai ir Palanga varžysis socialiniuose tinkluose dėl turistų dėmesio ir galimybes gruodžio mėnesį savo mieste pastatyti didžiausią „Like" skulptūrą pasaulyje.

Žmonės galės rašyti atsiliepimus, dalintis nuotraukomis iš miestų, dalintis įspūdžiais, tokiu būdu kaupdami taškus, kurie ir nulems miestą nugalėtoją bei didžiausios „Like" skulptūros pasaulyje būsimą savininką. Prisidėti prie Kauno sėkmės šiame projekte galima tinklalapyje http://www.likeablelithuania.com

„Tikimės, kad šios varžytuvės padės tinkamai pristatyti Lietuvą. Mūsų visų bendras tikslas - kuo ilgiau išlaikyti turistus Lietuvoje. Manau, jog Kauno miestui surinkti milijoną „Like" paspaudimų prireiks mėnesio", - teigė Kauno meras Andrius Kupčinskas.

Pasak Valstybinio turizmo departamento vadovės. Raimondos Balnienės, socialiniai tinklai yra svarbūs įrankiai siekiant pritraukti kuo didesnius turistų srautus į Lietuvą.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.61777806sec.