Autorius: www.kaunas.lt
Šaltinis: www.kaunas.lt
Tarptautinės turizmo dienos proga Vilniuje penktadienį pristatyta
Valstybinio turizmo departamento iniciatyva „Like‘able Lithuania" skirta
Lietuvos turizmo komunikacijai socialiniuose tinkluose.
Ištisus
metus socialiniuose tinkluose bus viešinami kvietimai aplankyti Lietuvą,
susipažinti su šalies tradicijomis ir kultūra, pamatyti unikalius
gamtos kampelius.
Vienu iš pagrindinių kampanijos akcentų taps
draugiška kova tarp turizmui patraukliausių Lietuvos miestų. Kaunas,
Vilnius, Druskininkai ir Palanga varžysis socialiniuose tinkluose dėl
turistų dėmesio ir galimybes gruodžio mėnesį savo mieste pastatyti
didžiausią „Like" skulptūrą pasaulyje.
Žmonės galės rašyti
atsiliepimus, dalintis nuotraukomis iš miestų, dalintis įspūdžiais,
tokiu būdu kaupdami taškus, kurie ir nulems miestą nugalėtoją bei
didžiausios „Like" skulptūros pasaulyje būsimą savininką. Prisidėti prie
Kauno sėkmės šiame projekte galima tinklalapyje
http://www.likeablelithuania.com„Tikimės,
kad šios varžytuvės padės tinkamai pristatyti Lietuvą. Mūsų visų
bendras tikslas - kuo ilgiau išlaikyti turistus Lietuvoje. Manau, jog
Kauno miestui surinkti milijoną „Like" paspaudimų prireiks mėnesio", -
teigė Kauno meras Andrius Kupčinskas.
Pasak Valstybinio turizmo
departamento vadovės. Raimondos Balnienės, socialiniai tinklai yra
svarbūs įrankiai siekiant pritraukti kuo didesnius turistų srautus į
Lietuvą.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.