Kaunas varžosi dėl teisės turėti didžiausią «Like» skulptūrą pasaulyje

Vienas iš pagrindinių kampanijos „Like‘able Lithuania" akcentų - draugiška kova tarp turizmui patraukliausių Lietuvos miestų. Kaunas, Vilnius, Druskininkai ir Palanga varžosi socialiniuose tinkluose dėl turistų dėmesio ir galimybės savo mieste pastatyti didžiausią „Like" skulptūrą pasaulyje.

Valstybinio turizmo departamento iniciatyva „Like‘able Lithuania" skirta Lietuvos turizmo komunikacijai socialiniuose tinkluose. Metus socialiniuose tinkluose bus viešinami kvietimai aplankyti Lietuvą, susipažinti su šalies tradicijomis ir kultūra, pamatyti unikalius gamtos kampelius.

Tinklalapyje www.likeablelithuania.com žmonės gali rašyti atsiliepimus, dalintis įspūdžiais ir nuotraukomis su miesto vaizdais. Tokiu būdu kaupiami taškai, kurie ir nulems miestą nugalėtoją bei didžiausios „Like" skulptūros pasaulyje būsimą savininką.

„Rašydami komentarus („pridėk įrašą"), dalindamiesi nuotraukomis (per Instagram programą su prierašu #likeablekaunas) „uždirbsite" mūsų miestui taškų", - kauniečius prisijungti prie šios akcijos ragina Kauno miesto savivaldybės Kultūros ir turizmo plėtros skyriaus atstovai.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.16693211sec.