Autorius: www.kaunas.lt
Šaltinis: www.kaunas.lt
Vienas iš pagrindinių
kampanijos „Like‘able Lithuania" akcentų - draugiška kova tarp turizmui
patraukliausių Lietuvos miestų. Kaunas, Vilnius, Druskininkai ir Palanga
varžosi socialiniuose tinkluose dėl turistų dėmesio ir galimybės savo
mieste pastatyti didžiausią „Like" skulptūrą pasaulyje.
Valstybinio
turizmo departamento iniciatyva „Like‘able Lithuania" skirta Lietuvos
turizmo komunikacijai socialiniuose tinkluose. Metus socialiniuose
tinkluose bus viešinami kvietimai aplankyti Lietuvą, susipažinti su
šalies tradicijomis ir kultūra, pamatyti unikalius gamtos kampelius.
Tinklalapyje www.likeablelithuania.com
žmonės gali rašyti atsiliepimus, dalintis įspūdžiais ir nuotraukomis su
miesto vaizdais. Tokiu būdu kaupiami taškai, kurie ir nulems miestą
nugalėtoją bei didžiausios „Like" skulptūros pasaulyje būsimą savininką.
„Rašydami
komentarus („pridėk įrašą"), dalindamiesi nuotraukomis (per Instagram
programą su prierašu #likeablekaunas) „uždirbsite" mūsų miestui taškų", -
kauniečius prisijungti prie šios akcijos ragina Kauno miesto
savivaldybės Kultūros ir turizmo plėtros skyriaus atstovai.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.