Kaunas varžosi dėl teisės turėti didžiausią «Like» skulptūrą pasaulyje

Vienas iš pagrindinių kampanijos „Like‘able Lithuania" akcentų - draugiška kova tarp turizmui patraukliausių Lietuvos miestų. Kaunas, Vilnius, Druskininkai ir Palanga varžosi socialiniuose tinkluose dėl turistų dėmesio ir galimybės savo mieste pastatyti didžiausią „Like" skulptūrą pasaulyje.

Valstybinio turizmo departamento iniciatyva „Like‘able Lithuania" skirta Lietuvos turizmo komunikacijai socialiniuose tinkluose. Metus socialiniuose tinkluose bus viešinami kvietimai aplankyti Lietuvą, susipažinti su šalies tradicijomis ir kultūra, pamatyti unikalius gamtos kampelius.

Tinklalapyje www.likeablelithuania.com žmonės gali rašyti atsiliepimus, dalintis įspūdžiais ir nuotraukomis su miesto vaizdais. Tokiu būdu kaupiami taškai, kurie ir nulems miestą nugalėtoją bei didžiausios „Like" skulptūros pasaulyje būsimą savininką.

„Rašydami komentarus („pridėk įrašą"), dalindamiesi nuotraukomis (per Instagram programą su prierašu #likeablekaunas) „uždirbsite" mūsų miestui taškų", - kauniečius prisijungti prie šios akcijos ragina Kauno miesto savivaldybės Kultūros ir turizmo plėtros skyriaus atstovai.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 
Poilsiavimo ir kelionių pasiūlymai:
Geriausia iš Italijos Jūrmalos paplūdimyje Baltic Beach Hotel & SPA
Vakaro šou ves šoumenas iš Italijos! Neribotas itališkų patiekalų bufetas ir gyva muzika saulėlydžio fone. Rezervuok jau dabar – vietų skaičius | Žiūrėti daugiau
55 EUR

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::4.29388404sec.