SAS pristato naują leidybinę koncepciją

Skandinavijos oro linijos SAS pristato naują leidybinę koncepciją pavadinimu „Skandinavijos keliautojas”. Naujasis prekės ženklas bus pristatytas š.m. lapkričio mėn., ir jis atspindės platesnį SAS keleivių interesų spektrą. Naujovės palies įvairius bendrovės informacijos sklaidos kanalus – bus atnaujintas lėktuvuose dalinamas žurnalas, kuris pakeis iki šiol gyvavusį leidinį „Scanorama“, tinklapis, internetinė TV, paskyra socialinėje medijoje bei naujienlaiškis.

„Kasdien SAS lėktuvais skrenda 80 000 žmonių, kuriems mes norime pasiūlyti aukščiausios kokybės informacinį turinį, pateikiamą skirtingais sklaidos kanalais tiek prieš skrydį, tiek jo metu bei po jo“, - pažymėjo SAS vadovė Baltijos šalims Rūta Jucienė.

Aukštos kokybės turinio svarba kasdien auga, todėl SAS pristatomos naujosios ambicingos koncepcijos „Skandinavijos keliautojas“ pagrindinis tikslas yra pasiūlyti bendrovės keleiviams tekstinę bei video medžiagą, skirtą kuo platesnei auditorijai, pasiekiamą per bendrovei priklausančius kanalus.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.38414097sec.