Autorius: www.vno.lt
Šaltinis: www.vno.lt
Skandinavijos oro linijos SAS pristato naują leidybinę koncepciją
pavadinimu „Skandinavijos keliautojas”. Naujasis prekės ženklas bus
pristatytas š.m. lapkričio mėn., ir jis atspindės platesnį SAS keleivių
interesų spektrą. Naujovės palies įvairius bendrovės informacijos
sklaidos kanalus – bus atnaujintas lėktuvuose dalinamas žurnalas, kuris
pakeis iki šiol gyvavusį leidinį „Scanorama“, tinklapis, internetinė TV,
paskyra socialinėje medijoje bei naujienlaiškis.
„Kasdien SAS lėktuvais skrenda 80 000 žmonių, kuriems mes norime
pasiūlyti aukščiausios kokybės informacinį turinį, pateikiamą
skirtingais sklaidos kanalais tiek prieš skrydį, tiek jo metu bei po
jo“, - pažymėjo SAS vadovė Baltijos šalims Rūta Jucienė.
Aukštos kokybės turinio svarba kasdien auga, todėl SAS pristatomos
naujosios ambicingos koncepcijos „Skandinavijos keliautojas“ pagrindinis
tikslas yra pasiūlyti bendrovės keleiviams tekstinę bei video medžiagą,
skirtą kuo platesnei auditorijai, pasiekiamą per bendrovei
priklausančius kanalus.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.