ČSA.

1 - 4 4 'ČSA'

Kodėl Lietuvai reikia nacionalinių oro linijų

Kam Lietuvai reikalinga skrydžių bendrovė? Į šį klausimą šiomis dienomis ieško atsakymo LR Susisiekimo ministerijos komisija ir naujai paskirtas ministras, į jį bando atsakyti žiniasklaida, ekspertai ir kievienas mūsų. Ar yra skirtumas, kokių oro lin

"flyLAL– Lithuanian Airlines" pakviesta tapti "SkyTeam" aljanso nare

Oro skrydžių bendrovė "flyLAL – Lithuanian Airlines" pakviesta tapti asocijuota tarptautinio aljanso "SkyTeam" nare. Po beveik dvejus metus trukusių derybų, aljanso vykdomasis komitetas patvirtino, kad Lietuvos oro skrydžių bendrovė atitinka aljanso narystei k

Keleivių pervežimo lyderiai ir toliau išlieka tie patys

Pagal šių metų sausį oro uoste aptarnautų keleivių dalį pagrindiniai lyderiai ir toliau išlieka tie patys. Tai - oro bendrovė "airBaltic" (36,8 proc.) ir "flyLAl Lithuanian Airlines" (32,8 proc.). Pernai sausį šios abi oro bendrovės užėmė atitinkamai 37,5

Vilniaus oro uosto keleivių pervežimo lyderiai- airBaltic ir Flylal

Pagal 2007 metais pervežtų oro keleivių skaičių Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) ir toliau beveik du trečdalius šios rinkos valdo dvi oro bendrovės: airBaltic bei flyLAL. Pirmoji pernai aptarnavo 36,1 proc. visų į sostinės oro uostą atskridusių bei

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::1.74472809sec.